googlecaa6b28bce57afbc.html

sâmbătă, 8 septembrie 2012

Iarăşi bancuri



O fata n-a mai trecut prin satul natal de mai bine de cinci ani. Într-o zi soseşte acasă, dar nici n-apuca sa treacă pragul, că tatăl său se răsteşte la ea:
            – Unde ai fost tot timpul acesta? De ce nu ne-ai scris, nici măcar o carte poştală? De ce nu ne-ai sunat niciodată? Fata începe să plângă si zice printre lacrimi:
            – Tată, eu am devenit prostituată...
            – Cum? Pleacă de-aici păcătoaso! Eşti o ruşine pentru familia noastră catolică! Te reneg!
            – Cum crezi tu, tată. Eu vreau doar să-i las mamei această superbă blană de nurcă şi să vă dau carnetul acesta de economii de 5.000 € şi titlul de proprietate asupra casei pe care tocmai v-am cumpărat-o, cu 10 dormitoare, 10 bai si piscina. De asemenea vă invit să petreceţi Sărbătorile pe iahtul meu...
 Tatăl întreabă:
            – Ce ziceai ca ai devenit?
 Fata începe din nou sa plângă şi spune:
            – O prostituata, tata...
            – O, Doamne, ce m-ai speriat! Am înţeles protestantă!...
    
Ion se operează de hernie. După o luna vine la control.
            – Cum te simţi, Ioane ?
            – Foarte bine, dom' doctor. Mi s-o tras firele, pot ridica orice, numa un bai am: înainte mă pişam aşa un jet sănătos, cu bulbuci, amu numa un piş.
            – Pai, când te-am operat, ti-am scos şi un rinichi.
            – Da' de ce, am avut cancer sau ceva...?
            – Nu, Ioane, am avut eu o obligaţie...
 
 După noaptea nunţii, mirele spune puţin ofticat:
            – Din câte văd, dragă, eu nu sunt primul...
Soţia, în timp ce fuma o ţigară răspunde:
         – Din câte văd şi eu, nu vei fi nici ultimul...
 
Un fizician îi spune soţiei sale:
            – Draga mea, eşti din ce în ce mai atrăgătoare!
            –  Aiurezi! Tu nu vezi cât m-am îngrăşat?!
            – Păi, tocmai! Cu cât creşte masa, cu atât creşte şi forţa de atracţie...!
 

Preluări

Un comentariu :

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!