googlecaa6b28bce57afbc.html

vineri, 7 septembrie 2012

Mă ţin de bancuri



Un evreu, intr-o cafenea Starbucks, citea un ziar arabesc. Intra un prieten care, vazand straniul fenomen, se supăra şi-i spune:
            – Moshe, ti-ai pierdut minţile? De ce citesti un ziar arabesc?
 Moshe îi răspunse:
            – Citeam ziarele evreieşti şi, ce sa vezi? Evrei persecutaţi, Israelul atacat, evrei dispăruţi prin asimilare si căsătorii interrasiale, evrei trăind în sărăcie... Aşa încât am trecut la citirea ziarelor arăbeşti. Şi ce-am găsit? Evreii deţin toate băncile, evreii controlează mass-media, evreii sunt toţi bogaţi şi puternici, evreii conduc lumea. Ştirile sunt mult mai bune!
 
 
            – Săptămâna trecută, v-am semnalat ‎dispariţia soţiei mele. Ei bine, puteţi ‎abandona cercetările.
         ‎   – Aţi găsit-o?
         ‎   – Nu, dar am mai reflectat...
 

            – Doctore, soţul meu are grave tulburări psihice. Uneori, ore întregi, ii povestesc câte ceva, ca să constat apoi ca el n-a auzit nici un cuvânt.
            – Asta nu e boala, doamnă, e un dar de la Dumnezeu!
 
Doi romani stăteau la o ţuică. Unul zice:
            – Trecut de căcat am avut, prezent de căcat avem, bine măcar ca nu avem nici un viitor!


            – Alcoolul ucide!
            – Si ce, apa te face nemuritor?
 
Unu' trece pe lângă o piatră funerară pe care scrie: "Aici se odihneşte un avocat, un om cu un suflet bun, un om onorabil!"
            − Doamne Sfinte! îşi face cruce tipul. Ăştia au băgat trei oameni în acelaşi mormânt!


 Un evreu se mută intr-un orăşel de catolici. În fiecare vineri, in timp ce creştinii ţin post şi mănâncă numai peşte, evreul face fripturi după fripturi, înnebunindu-i cu mirosul. Disperaţi, catolicii se decid să îl convertească şi, după ameninţări, rugăminţi, promisiuni, reuşesc să îl convingă. Îl duc cu mare alai la Biserică, unde preotul îl stropeşte de 3 ori cu apă sfinţită, intonând "născut evreu, crescut evreu, acum creştin".

Vinerea următoare, în timp ce toţi catolicii ţin post şi mănâncă numai peste, din casa evreului convertit se ridica miros îmbietor de friptura. Înnebuniţi, se prezintă la casa păcătosului, să vadă cum e posibil şi îl găsesc în faţa unui grătar mare, plin cu carne, pe care o stropeşte de zor cu apă, intonând: "născută vacă, crescută vacă, acum peste!"

 

Preluări

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!