googlecaa6b28bce57afbc.html

luni, 17 decembrie 2012

APOCALIPSA LA PURTĂTOR – SEZON FINAL – E 04


4 zile până la Apocalipsă
Să ne-apucăm, cu mâinile, de… cap?!


Ziua a IV-a: nominalizare pentru „Gloaba de aur”

Ciorbă de p(r)ost… politic

Se pune-ntr-o oală în clocot
Politica/clasă, lăută,
Se-adaugă multă cucută…
La urmă, mai trageţi un… clopot!

GATA, A FOST NOMINALIZAT! HABEMUS MINISTER

Copulaţii politice

După ce ne-au regulat
Alţii, de ne-am spart ca fonta,
Prim-ministrul desemnat
Vine să-şi depună... ponta!

Iată că acum am doi executivi şi-un legislativ de care să mă iau.
Aşa cum spunea cineva, vizavi de clasa politică n-am mamă, n-am tată – şi
adaug eu, n-am fraţi şi nici prieteni!

Din ciclul „Vrem apocalipsăăă… de-al dracu’” – 13 zile apocaliptice

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!