googlecaa6b28bce57afbc.html

joi, 20 decembrie 2012

APOCA/LIPSA LA PURTĂTOR - SEZON FINAL - E 01


1 zi până la Apocalipsă
Să ne-apucăm de tăiat porcu’… de pe listă!


Ziua I: TERMINAŢI, DOM'LE, CU PORCII ĂŞTIA - Ignatu’ mă-sii de treabă!

CA SĂ IEŞIM DIN… SITUAŢIA FĂRĂ IEŞIRE, GUVERNUL TREBUIE SĂ TREACĂ LA MUNCĂ ŞI SĂ IA MĂSURI!

Cel mai inteligent animal domestic

De porcul meu, vă spun cinstit,
Nicicând eu nu m-am îndoit;
Inteligent, dar l-am citit:
Habar nu are de… cuţit!

Ignatul crizei

De Ignat, precum se ştie
Gospodar – eu porcul tai.
Anul ăsta, de-o piftie,
Am tăiat un porc... bonsai!

Marile măsuri anticriză

Trebuie-o resuscitare
Economică! Subscriu!
Iar măsura cea mai mare,
Pentru ţară-i… la sicriu!

Din ciclul „Vrem Apocalipsăăă... de-al dracu!” - 13 zile apocaliptice

2 comentarii :

  1. Iar te iei de porci. :)
    Dar mai vine o data Apocalipsa aia???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mâine, mâine, ai răbdare - deocamdată taie şi tu porcu'!

      Ștergere

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!