googlecaa6b28bce57afbc.html

luni, 10 septembrie 2012

Bancuri, anecdote etc.



Un tip pe patul de moarte îi spune soţiei:
            – Draga mea, spune-mi sincer, de câte ori m-ai înşelat.
            – Păi, având în vedere că te iubesc, doar de trei ori.
Tipul speriat:
            – Cum de trei ori? Cum? Cu cine? Spune-mi că nu mai am mult de trăit şi trebuie să aflu!
            – Păi, prima dată ştii ca ai avut tu probleme cu avocatul, când nu aveai bani pentru cazul ala... dar ai câştigat până la urmă!
            – Eee, cu avocatul mi-ai salvat firma, nu-i nimic. Dar a doua oara? Zi-mi, că simt cum mă sting şi vreau să ştiu!
            – Mai ţii tu minte când ai avut nevoie de operaţia aceea? Nu aveai bani pentru ea, dar ai fost operat de doctor...
            – Cu doctorul? Da, ai dreptate, trăiesc, ai făcut o faptă bună. Dar a treia oara?
            – Ştii, când ai vrut tu să devii primar şi mai aveai nevoie de 256 de voturi?

Intr-un sat de munte din Ardeal era mare agitaţie in faţa primăriei. Iese primarul şi întreaba:
            – Ce s-a intamplat?
            – Apăi, dom' primar, s-o pripăşit un negru pe la noi prin sat şi face amor cu toate femeile.
            – Si, n-aţi luat măsuri?
            – Apăi, am luat la toata lumea, dar tot a lui e cea mai mare...

Un neamţ în vârstă doreşte să emigreze. La completarea formalităţilor este întrebat de către oficialităţi, de ce.
            – Datorita homosexualităţii...
            – Cum aşa?
            – Pai, în timpul naziştilor se pedepsea chiar cu moartea,... după aceea cu închisoarea, iar acum este permisa prin lege. As dori sa emigrez pana nu devine obligatorie!

Un tip îşi găseşte nevasta în pat cu un prieten foarte bun. Scoate puşca din dulap şi-l omoară pe loc. Nevastă-sa:
            – Cu o aşa atitudine, ai să rămâi fără prieteni…
 
Eu şi soţia mea am decis să ne sinucidem împreună. Ciudat e ca, după ce s-a sinucis ea, eu nu am mai simţit nevoia...

Discuţie între Ion şi Ghio:
            – Băi Ioane, ştii tu ce-i ăla un lator?
            – Nu ştiu, băi Ghio! Dar cum îţi intră în cap cuvântu’ ăsta?
            – Păi, uite, a zis fecioru’ lu’ vecinu’ meu că-şi ia un cal cu lator.

Un tip grav rănit era cărat pe targă de brancardieri.
            – Unde mă duceţi ?
            – La morga...
            – Pai, n-am murit !
            – Pai, n-am ajuns...




Preluări

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!