googlecaa6b28bce57afbc.html

joi, 8 martie 2012

De ziua femeii

8 DIN 8 - catrene

Femeile nu sunt nişte sfinte... da' nici bărbaţii!
Atenţie şi la... umorul semanticii!


Aniversare în trei

Am o amantă iubitoare
Şi-o soaţă înţelegătoare:
Iubita îmi ornează tortul,
Nevasta-mi pregăteşte… ortul!

Gafa unui casanova

Când dimineaţă ai ieşit
De-acasă -fură şoapte -
Cum că, pe bune, ai dormit…
Acolo, astă noapte!

Cine învârte limba… pe degete
E lingvist de-academie -
Senator de anvergură -
Secondat de-a lui soţie,
Ce învârte limba,-n... gură!

Însurat cu-o asistentă

Am aritmii, la cord (şi-n portmoneu)
Şi am cerut măsurători atente,
Căci fac, din cap şi până-n perineu,
Mari palpitaţii, de la… asistente!

Frică (para) normală – la striptis

Vrea, dar nu-şi imaginează
Goală, oare cum arată?!
Ochii-cepe nu-l trădează,
Chiar de soaţa-i telepată.

Fiica lui - nevasta mea (furturi semantice)

El spune c-am furat-o
Și-o vrea `napoi, știu bine;
Pe spate a luat-o,
De asta... de la mine!

Trocul cu amanta II

I-am dat doar cadouri bogate,
Mizând c-o să cadă pe spate;
Rapace, dorind şi absida,
Mi-a dat doar… papucii… şi sida.

Stăpân în casă

Des în gură noi ne-am pus -
Nu prea poţi să i-o astupi.
Azi, cu-n urlet, m-am impus:
"Lasă guraaa... (că mi-o rupi!)”

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!