googlecaa6b28bce57afbc.html

vineri, 9 martie 2012

De ziua bărbatului?!

9 din 9

Bărbaţii nu sunt nişte sfinţi... da' nici femeile!
Atenţie şi la... umorul semanticii!

Unor luptători de K1

Masivii duri, infatuaţi,
Se cred eroi de pus în ramă;
Păcat că muşchii lor, umflaţi,
Nu ies la... encefalogramă!
 
Contract conjugal

De sunt stăpân pe meserie
Şi muncii îi voi face faţă –
În dormitor, bucătărie –
Speranţa-i să rămân… în viaţă!


Cântec de leagăn

Seara – beat – când mă retrag,
Maica mă găseşte-n prag
Şi îmi cântă-n tonuri dulci:
„Scoală, mamă… să te culci!”

Deprinderi de celibatar

Vrând o viaţă ordonată,
Menajeră-am angajat.
Casa devenind curată,
Pare lucru… necurat!

Păcate la ieşirea din Post

Îmi şopti duios bacanta
Cum că e o mare vină
Că mi-am înşelat amanta…  
Cu nevasta… şi-o vecină!

Răs/sucit

Şi nevasta şi-al meu şef,
Ce-i cu mine se întreabă:
Când am treabă, nu am chef,
Când am chef… mă uit la treabă!

 Jumătatea mea, femeia 
                              
Femeia e – la o adică –
La fizic, jumătatea mică,
Dar în total, precum se pare...
La gură,-i… jumătatea mare!

Dimineaţa de după salariu

A doua zi mă spovedesc:
"Iubito, nu-s beţiv netot!
Băut-am iar salariul, tot...
De teamă… c-o să-l... cheltuiesc!"

  
Femeia VS bărbatul
Echilibra-voi o cutumă:
"Femeia zilele-i mănâncă… !"
Având o ţintă mai adâncă,
Bărbatul... nopţile-i consumă!
                             
                                      

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!