googlecaa6b28bce57afbc.html

marți, 3 iulie 2012

ZODIAC

                                                    Zodia PORCULUI (sau)                  
Cel mai inteligent animal domestic

De porcul meu, vă spun cinstit,
Nicicând eu nu m-am îndoit;
Inteligent, dar l-am citit:
Habar nu are de… cuţit!

Zodia VERGINEI (sau)
                                          Căsătorie feciorelnică                                            

                                          Te-am luat de fată-n mariaj,                                    
                                          Mai frumoasă ca o rodie                                          
                                          Şi-am simţit acasă, la triaj,                                      
                                          Că erai fecioară,-n… zodie!

                                         

Imagine preluată de pe Net

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!