googlecaa6b28bce57afbc.html

luni, 11 iunie 2012

AVENTURI CU POLIŢIŞTI



1. Un poliţist vine dimineaţă, pe la ora 5, la serviciu, în pielea goală.
Superiorul îl întrebă:
- Bă, ce-i cu tine? Ai înnebunit, de ce vii în halul ăsta la serviciu?
- Sefu`, am fost cu nevastă-mea la o petrecere şi pe la 3 noaptea au început jocurile de societate.
S-au stins luminile şi o voce a strigat:
- Să se dezbrace doamnele!
După câteva minute, din nou:
- Şi domnii să se dezbrace!
Imediat aceeaşi voce a strigat:
- Şi acum... la lucru!
- Şi???  Întreabă şeful...
- Şi... eu... într-un sfert de oră am ajuns!!!


2. Un tip, mort de beat, iese dintr-un bar.

Se duce în parcare şi începe să pipăie maşinile pe plafon.
Un şofer îl vede şi-l întreabă:
- Ce faci frate, ce cauţi?
Îmi caut maşina, zise beţivul, clătinându-se pe picioare!
Păi şi de ce le pipăi pe plafon, ce nu sunt toate la fel?
- Nu! A mea are girofar... !!!
 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la bârfe sau... comentarii serioase - orice numai să nu... plângeţi!!!